Adana Demirspor, Süper Lig'in 37. haftasında deplasmanda Başakşehir ile karşı karşıya geldi. Karşılaşmaya hızlı başlayan Başakşehir 20. dakikada Philippe Keny'nin golüyle 1-0 öne geçti. Gelen gol sonrası baskısını arttıran deplasman ekibi 32. dakikada Yusuf Barasi'nin golüyle skoru 1-1'e getirdi. Yediği gol sonrası oyunun kontrolünü eline alan Başakşehir 35. dakikada Christopher Operi'nin golüyle tekrar öne geçti ve ilk yarı 2-1 sona erdi. İkinci yarıya daha etkili başlayan Adana Demirspor 65. dakikada Nabil Alioui ile skora denge getirdi. Oyuncu değişiklikleriyle birlikte iyice baskısını arttıran deplasman ekibi 90+4. dakikada Abat Aymbetov ile öne geçti ve Adana Demirspor mücadeleden 3-2 galip ayrıldı. 18 maç aradan sonra ilk kez 3 puanla tanışan Adana Demirspor puanını 1'e yükseltirken, Başakşehir ise 54 puanda kaldı. Adana Demirspor'un bu galibiyeti takımın moralini yükseltecek. Takımın próximo maçında da aynı performansı göstermesi bekleniyor. Adana Demirspor'un oyuncuları maçtan sonra mutluluklarını dile getirdiler. Takım kaptanı maçın önemli olduğunu ve galibiyetin takımın geleceği için önemli olduğunu söyledi. Adana Demirspor'un teknik direktörü de maçtan memnun kaldı ve takımın iyi bir performans gösterdiğini belirtti.