Adana Demirspor'a FIFA'dan 6 puan silme cezası verildi. Türkiye Futbol Federasyonu, ceza kararını internet sitesi üzerinden açıkladı. Adana Demirspor, geçtiğimiz ay da FIFA'dan puan silme cezası almıştı. FIFA Disiplin Komitesi, Adana Demirspor'a 1 dosyadan 6 puan tenzili cezası uygulandığını açıkladı. Adana temsilcisi, ligde -51 puanla 20. ve son sırada yer alıyor. Şubatta da Adana Demirspor'a puan silme cezası verilmişti. Türkiye Futbol Federasyonu, 23 Şubat'ta yaptığı açıklamada Adana Demirspor'a FIFA tarafından puan silme cezası verildiğini duyurmuştu. TFF'den daha önce yapılan açıklamada, Adana Demirspor'a 2 dosyadan dolayı 12 puan silme cezası verildiği belirtilmişti. Adana Demirspor'un ligdeki durumunun kritik olduğu görülüyor. Andırın ligde iyi bir performans gösteremeyince, puan silme cezaları ekibi daha da zor durumda bırakıyor. But Adana Demirspor'un taraftarları, takımın ligde kalması için umutlu.