Adana Demirspor, Galatasaray ile oynadığı maçta alınan haksız penaltı kararına karşı tepki gösterdi. Kulüp, resmi hesabından yaptığı açıklamada, sistematik hakem hatalarına karşı duruş sergiledi. Adana Demirspor'un, kurulduğu tarihten itibaren hem taraftarı, hem futbolcuları hem de yönetimi ile bir bütün olarak 'dik duruşu' ile tüm haksızlıkların karşısında durduğu ifade edildi. Hakem kararlarına karşı sabır gösterildiği belirtilen açıklamada, adil olmayan, hatalı ve yanlı kararlar artarak devam ettiğine dikkat çekildi. Adana Demirspor, Galatasaray maçında 12. dakikada verilen haksız penaltı kararının ardından VAR'ın çağrılmasının beklendiğini ancak çağrılma olmadığını belirtti. Federasyon Başkanının aranarak sahadan çekilme kararının bildirildiğini ve kararın 4. hakeme defalarca tebliğ edildiğini açıkladı. Adana Demirspor'un bu kararı, sistematik hale gelmiş bilinçli hakem hatalarına ve adaletsizliğe karşı kulübün ortaya koyduğu bir tepki olarak değerlendirildi. Galatasaray Spor Kulübü 2. Başkanı Metin Öztürk ve Teknik Direktör Okan Buruk'a tepki gösterilen açıklamada, Metin Öztürk'ün sözlerinin kastını aşmış olduğu ve bir takımın iç işleyişine karışma cüretini gösterdiği belirtildi. Okan Buruk hocanın ise futbolcumuza karşı kendisine yakışmayan hareketlerle, adeta futbolcumuzu azarlayan tavırlarıyla talimat verircesine dikkat çektiği ifade edildi. Adana Demirspor, Galatasaray gibi büyük bir kulübün, maçın 12. dakikasında 'kasten ayağını takarak' verilen bir penaltı kararına ihtiyacı olmadığına dikkat çekti. Böylesine skandal kararlar, futbolun rekabet ruhuna ve adalet ilkesine ağır darbe vurmaktadır.
Kulüp
Adana Demirspor Galatasaray Maçı Sonrası Açıklama Yaptı
Adana Demirspor, Galatasaray maçında alınan haksız penaltı kararına karşı tepki gösterdi ve sahadan çekilme kararı aldı. Kulüp, sistematik hakem hatalarına karşı duruş sergiledi.
Adana Demirspor Hub